Welkom,
Gasten
|
|
Binnenkort verandert mijn emailadres en wil dit aanpassen, ik neem aan dat dit bij profiel moet.
Echter, de site geeft serverfout 500... Wie helpt ff, anders lig ik er vanaf 01-08 uit. Groet, Hans |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
Hoi Hans, als je op index links boven van het forum klikt en dan op profiel zou het moeten gaan....
Maar als het niet lukt stuur je nieuwe mail adres naar mij dan pas ik het in jou profiel aan. Stuur het naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Groet Marcel |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
ik wil graag een andere profielfoto, maar ook ik kom er niet in...
|
GEHAD:
'79er gs 850 '81 gs 850 '83 gs 850 '92er gs 500 E HUIDIGE: Suzuki savage ls650 '96 (te koop) Suzuki intruder vs700 '86
|
Ik heb al gemerkt dar er een fout in zit en ga dat zosnel mogelijk herstellen. Zal bericht plaatsen als het weer werkt.
Groet Marcel |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
Het werkt weer je kunt het nu weer aanpassen.
Groet Marcel |
|
|
|
werkt idd weer!!
1dingetje nog, als je op opslaan klikt, komt er weer die foutmelding, ECHTER, de gegevens zijn wel opgeslagen, dus gewoon op go back klikken en klaar! |
GEHAD:
'79er gs 850 '81 gs 850 '83 gs 850 '92er gs 500 E HUIDIGE: Suzuki savage ls650 '96 (te koop) Suzuki intruder vs700 '86
|
|
Hoi Marcel,
ik wilde mijn profielfoto veranderen maar krijg het niet voor elkaar. Ook niet na het lezen van bovenstaande. Kan wel mijn gegevens wijzigen maar krijg het niet voor elkaar om de foto te veranderen. Help...... groeten, Harold |
|
|
Ik kan mijn profielfoto niet wijzigen, hij blijft leeg na het uploaden
groeten rob |
|
Hoi Rob,
De foto mag niet groter zijn dan 2 mb (2000kb). Mocht het dan nog niet lukken stuur mij een berichtje met de foto die je als profiel wilt gebruiken dan zal ik die er op zetten voor jou. Groet marcel. |
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk