Welkom,
Gasten
|
|
laatste eigenaar kocht het voor onderdelen voor een GS1000 hotrod in de maak, maar niks paste dus alles teruggezet en te koop op marktplaats. ik zat met een roestige GS1000GL waar ik mijn twijfels had of dat goed kwam. Door opmerkingen in het weekend, 'of het zich wel loont' ook verder gaan kijken. Mazzel deze 1100 tegen te komen en te pakken gekregen. Het rijd zalig, ik ben verbaasd van de power en smooth door de bochten. Het heeft overal wat roest van het staan, daar ga ik mee aan de slag en mooi maken. Wellicht zien jullie deze fiets wel een keer op een sleuteldag.
|
Laatst bewerkt: 7 jaren 6 maanden geleden door Phred.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
daar is nog zeker een mooie GS van te maken.
![]() |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
je zegt het zelf dat hij zalig rijd dus ja dat wordt flink aanpakken en poetsen en polijsten maar er is zeker een leuke fiets van te maken succes gr. Jan
|
|
|
ik zou het wel weer weten .
helemaal strippen en alles spuiten , polijsten en in elkaar monteren . valt best mee , enkel het blok weegt enorm en alleen niet te tillen . als de chroom nog goed is kan je met weinig kosten weer een mooie van maken . de 1100 rijd super , zeer veel koppel en schakelluie motor |
|
|
Phred welkom met jou mooie plannen, ben ik niet alleen die met een shopper naar een treffen rijdt.
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 7 jaren 6 maanden geleden door frans.
|
|
Phred ik heb je een PB gestuurd
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Een flinke uitdgaging Phred, maar...
als blijkt dat alles nog werkt en technisch in orde is, zekerrr de moeite waard! Groeten ariea. P.S. Ik heb net de overcomplete/dubbele items van jou verwijderd. Ging/gaat er bij jou ook iets fout ( fatal error 500?), waardoor je meerdere pogingen hebt gebruikt? |
|
|
klopt ook de error code
ik heb een dubbele foto inmiddels vervangen, toen was er geen error tijdens het uploaden ariea schreef : Een flinke uitdgaging Phred, maar... als blijkt dat alles nog werkt en technisch in orde is, zekerrr de moeite waard! Groeten ariea. P.S. Ik heb net de overcomplete/dubbele items van jou verwijderd. Ging/gaat er bij jou ook iets fout ( fatal error 500?), waardoor je meerdere pogingen hebt gebruikt? |
|
|
Ja helemaal goed, 2 choppers zijn beter dan 1.
Achterrem alleen sponzig, remt ca 10% dat is niet genoeg voor veilig rijden. Wel losgehaald en cilinders en rubbers schoongemaakt, scheelde wel. misschien remleidingen die meegeven na al die jaren. Afgelopen motorweekend toch maar de Kawa GTR1000 genomen die ik voorlopig nog wel blijf rijden. frans schreef : Phred welkom met jou mooie plannen, ben ik niet alleen die met een shopper naar een treffen rijdt. |
|
|
Ja ga ik doen, stap voor stap. Dank je voor je tip over het blok, misschien kan ik die wel laten zitten, ik zie dan wel.
lexleen schreef : ik zou het wel weer weten . helemaal strippen en alles spuiten , polijsten en in elkaar monteren . valt best mee , enkel het blok weegt enorm en alleen niet te tillen . als de chroom nog goed is kan je met weinig kosten weer een mooie van maken . de 1100 rijd super , zeer veel koppel en schakelluie motor |
|
|
mijn kawa miste nog wel het een en ander, zoals zijkuipdelen en kontje en achterspatborddeel, maar dat heb ik er nu op zitten. nog verder wat kleine dingen.
Ik zoek nog een chroom ring van een koplamp voor de Zoes GL, de koplamp heb ik. ik zoek ook een bij de vorm passen stuurkuipje, 120 op zo'n naked bike is hetzelfde als windkracht 10 op een dijk of strand dank jullie voor jullie aanmoedigingen wanneer is de komende sleuteldag en bij wie? |
|
|
Ik ben ook wel benieuwd waar iedereen zo'n beetje woont, is een lijst van leden (evt alleen voornaam) met plaatsnaam en evt ook bike type(n)
ik kan tzt er ook een visuele kaart van maken. dat heb ik ook gedaan met de motorgroep die ik beheer op een (vriendschaps)site met 114 leden, is handig voor orientatie |
|
|
Ik heb zojuist een geografisch overzicht toegevoegd,
zie het item onder "Even voorstellen". ariea. |
Laatst bewerkt: 7 jaren 6 maanden geleden door ariea.
Bedankt door: Phred
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk