Welkom,
Gasten
|
|
Na enkele weken werk eindelijk de uitlaat klaar .
de bochtenset heb ik twee keer moeten maken . bij het aflassen van de eerste set was deze helemaal vervormd en was niet meer goed te krijgen . ook wilde ik de middenbok behouden en dit was wel wat paswerk , maar uiteindelijk vanavond kunnen afwerken . |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Ziet er erg mooi uit!!
complimenten |
|
|
Dag Lex
Wat en mooi project Wat heb je met deze motor? een kawa 900 /1000 snap ik Ga je er zelf op rijden? Deze kosten krijg je toch nooit meer terug ? belangstelling Teun |
|
|
hoi teun ,
ik heb ooit zeer vele motoren gehad , dat hebt ge als je een kameraad hebt met een motorzaak . èèn hiervan was een GSX1100F . als ik heel eerlijk moet zijn was dit èèn van de fijnste motoren waar ik op gereden hebt . rijd zeer soepel , veel kracht en bovendien heel betrouwbaar . daar met een naked bike rijden er niet meer in zit omwille van de tegenwind die je krijgt en de gevolgen die ik daarbij krijg in mijn nek was ik aan het uitkijken naar iets wat meer bescherming geeft betreffende de tegenwind . ik heb pas nog een pan european gehad , fijne motor , maar veel te log om te manuvreren . toen ik deze te koop zag staan was mijn keuze snel gemaakt . als alles meezit ga ik er in de lente mee rijden . helaas zal de verdere afwerking even op zich laten wachten . volgende week word ik geopereerd aan mijn knie en daarna start ik met een mega revisie van een Z900 waar ik wel de rest van de winter klaar mee ben . deze moet werkelijk alles uit elkaar , ook het blok . ach , weten we weer wat doen . |
|
|
|
|
|
het is alweer even geleden dat ik de vorderingen online heb gezet .
heeft vele redenen gehad . de laatste maanden zware periode achter de rug . 8 januari is mijn vader overleden en nu 1 april is mijn moeder overleden . dan heb je even andere zorgen . toch intussen tijd gevonden om mijn eigen motor af te werken . staat er weer bij als nieuw . alles is uiteindelijk uit elkaar geweest en nagezien , opgepoetst en gespoten . alle slijtdelen zoals banden kettingen , kettingwielen , lagers , dichtingen enz zijn gloednieuw . en natuurlijk de eigenmaak rvs uitlaatbochten met dempers van een TL1000 . ik ben nu bezig om de oltimerverzekering in orde te krijgen . |
|
|
Eerst gecondoleerd met twee mensen die je zo nastaan in zo een kortte tijd
Dit gaat niet zo maar even over Maar je motoren die je herbouwt blijven kunstwerken |
|
|
Ook ik ga je condoleren met het verlies van je vader en moeder, uit ervaring weet ik dat het een zware periode uit jou leven zal zijn.
Ik kijk altijd met bewondering naar de motoren die jij onderhanden hebt gehad, ook deze is volgens de foto's weer prachtig gelukt. En nu ook gaan genieten op jou motor. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
Wij sluiten ons aan bij de woorden van Frans,
Marjo & Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Ik heb nog maar wat aangepast .
Ik heb lang op zoek geweest naar de kleurstelling zwart/grijs . Eindelijk vorige week op marktplaats een gsx1100f gevonden in prachtstaat met 43000 km op de teller . Ook met een krauser kofferstysteem waar ik ook naar op zoek was . Deze week alle lakdelen en kofferset overgebouwd op mijn motor . Ook nog een iets hoger stuur erop . Mijn eigen zadel heb ik nu nog weggebracht om te laten aanpassen omwille van de rechtere zithouding . Gaat helemaal goed komen |
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk