Welkom,
Gasten
|
|
Overmorgen de eerste testrit?
Het ziet er weer geweldig uit Lex ik ben jaloers op je kennis en kunde. M.V.G. Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Ben weer best tevreden van de sleutelweek ,
Vanaf morgen een verplichte strandvakantie aan zee . De gsx staat weer op het rubber , nieuwe Battlax BT45 uiteraard . Nu kan ik rustig eerst een nieuwe kroonplaat frezen om een superbike stuur te monteren . Die clipons vind ik maar niks . Ook een rvs uitlaat fabriceren word een uitdaging . Maar eerst komt er na het verlof een kawa z1000 die een kleine revisie nodig heeft . Effe stofvrij onder een dekentje |
Laatst bewerkt: 7 jaren 1 week geleden door Zander.
|
|
Wat jij een kleine revisie noemt staat bij mij bijna gelijk aan een wereldreis
Maar goed dat we je bezigheden en vraagbaak kunnen volgen en gebruiken in de club En zo zien dat als je de moeite voor doet er altijd weer iets moois van is te maken Gr bert |
|
|
Ja Lex jij hebt gouden handjes,en wat mij opvalt is deze motor langer lijkt dan een gs 850 of is dat niet zo gr,Jan
|
|
|
bert schreef :
Wat jij een kleine revisie noemt staat bij mij bijna gelijk aan een wereldreis Maar goed dat we je bezigheden en vraagbaak kunnen volgen en gebruiken in de club En zo zien dat als je de moeite voor doet er altijd weer iets moois van is te maken Gr bert bert , met een beetje wil en gezond verstand is het allemaal niet zo spannend . onderstaande heb ik weer klaar . Kawasaki Z1000 1978 weer als nieuw . nieuwe velgen , nieuw chroom , beugels en lakdelen gespoten , kabels vernieuwd , remklauwen gereviseerd en gelakt , nieuwe vering , blokdelen gepolijst , vorkkeerringen nieuw , nieuw stuur , stuurschakelaars gelakt , nieuwe pinkers , helemaal weer origineel . lakwerk is nog weg voor origineel spuitwerk . tijdsbesteding is 25 uur . als je het een paar keer gedaan hebt is er niks aan . |
|
|
Denk dat ik bij zonnig weer een zonnebril nodig heb zo mooi blinkt alles weer als nieuw.
Goed gedaan jochie. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
met wat voor lak/verf lak jij de remklauwen Lex?
groet Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
cor54 schreef :
met wat voor lak/verf lak jij de remklauwen Lex? groet Cor cor , ik gebruik www.decoprof.nl/motip-spuitbus-deco-colo...sist-lacq-black.html ik heb wel in mijn garage een inbouwoven zoals in een keuken word gebruikt . als de lak droog is gaat het onderdeel de oven in een half uurtje op 200 graden en dan is deze krasvrij en bestand tegen de meeste chemicaliƫn . lex |
|
|
Tja dat wordt weer zoeken in een tweedehands winkel voor een oven want als ik die van mijn Marjo zou gebruiken dan heb ik een oorlogje te verwachten in de trant van hoekse en kabeljauwse twisten
Maar bedankt voor de tip Groet Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
cor54 schreef :
Tja dat wordt weer zoeken in een tweedehands winkel voor een oven want als ik die van mijn Marjo zou gebruiken dan heb ik een oorlogje te verwachten in de trant van hoekse en kabeljauwse twisten Maar bedankt voor de tip Groet Cor cor , ik heb mijn oven gekocht voor 20 euro , en nog zeer nette staat . in kringwinkels vind je ze soms ook goedkoop . |
|
|
vandaag nog eens tijd gehad voor mijn eigen project .
de clipons op een gsx1100f is voor mij een te slechte zithouding , daarom wil ik er een superbike stuur op wat een wat rechtere zithouding geeft . eerst was ik van plan om een nieuwe kroonplaat te maken maar ik wil de stuurkap behouden , dus moest ik een plaat maken die ik kan monteren op de bestaande kroonplaat . van een metalen plaat van 20mm dik een passend onderdeel kunnen frezen waarop ik losse stuurklemmen kan monteren leek me de beste oplossing . ziet er strak uit en zithouding is fel verbetert . origineel stuur met clipons beugel die op de bestaande kroonplaat word gemonteerd resultaat |
|
|
|
|
|
vandaag ook begonnen om zelf een rvs uitlaat te maken .
voor de gsx1100f zijn er zo goed als geen goede 2dehands te vinden en een nieuwe aftermarkt 4in2 kost meer dan ik de motor heb betaald . na het bijeen zoeken van buizen en bochten kon het meet, zaag en laswerk beginnen . gelukkig heb ik een losse cilinderkop die ik op de werkbank kan leggen en hier de bochten op kan uitmeten . na een dagje zijn de bochten bijna klaar . als dempers heb ik deze van een Suzuki SV1000. deze hebben het voordeel dat je de uitlaat buis ertegen aan moet schroeven dmv een flens . dan kan ik de verbinding mooi aanpassen tussen demper en bochten . |
|
|
Lex hoe je het allemaal doet ik weet het niet maar het ziet er geweldig uit toppie gr jan
|
|
|
vind ik ook knap gedaan
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk