Welkom,
Gasten
|
|
|
Ja het heeft heftig toegeslagen
60 jaar geworden en motor nr drie op zijn naam gezet Sinds gisteren (27-11) staat hij echt hier voor de deur : De zo lang al gewenste GS1100gk Eindelijk mag hij hem de zijne noemen dankzij vrouw en kinderen. Gefeliciteerd en nu nog wachten op het voorjaar. |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
dat je er 60 jaar op moet wachten is al heel wat.
maar je hij is er veel plezier ermee. en in ieder geval gefeliciteerd van ons oudje . |
Bedankt door: cor54
|
|
En heb je een foto ?? kleur ???
Heeft Levien er niet 1 in het zwart?? DAT GK staat dat voor GOLD KING ??? |
|
|
Nee Teun hij had er twee in het zwart en nu maar een.
Maar dank jullie wel voor de reactie, foto volgt nog. M.V.G Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Cor gefeliciteerd met de uitbreiding, zo zie je maar de oudjes doen het goed ondanks de crisis.
Heeft Marjo een ruimere beschutte zitplaats gekregen, wanneer koop je het bijpassende bankstel. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Cor alsnog gefeleciteerd met je 60 jaar en inderdaad dat was vandaag een hele frisse klus maar natuurlijk wil je nog even genieten van je aanwinst en dan kun je 3 maanden lekker sleutelen en poetsen veel plezier gr. Jan
|
|
|
Het is maar een kleine foto.
Is dit bewust ?? is ie niet zo mooi live??? Ik wacht even op de grote foto 60 geworden? dat zou je de motor niet geven !!! Proficiat Cor Groet Teun |
|
|
Hallo Cor
Van harte Lukt het nog wel op je 60 al die PKK in bedwang te houden meestal gaat het anders om des te ouder je wordt des te lichte de motor Veel plezier er me. Gr bert |
|
Cor van harte gefeliciteerd. Wens jou super veel plezier met de nieuwe aanwinst.
Groetjes Marcel |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
Van harte gefeliciteert
Wees er maar zuinig op , wat de 1100 word zeldzaam en vooral de onderdelen worden schaars . Heeft marcus niet nog veel liggen van de 1100 , misschien kan Marcus een schenking doen voor een zestigste verjaardag ![]() ![]() |
|
|
Heren alle bedankt voor de hartverwamende reacties ,
De foto wordt nog wel groot was even snel geplaatst, en ja de meeste gaan voor een lichtere motor als ze wat ouder worden maar ja dan zou ik dus doen wat gebruikelijk is en dat ben ik dus soms niet. En Lex jou vpoor stel voor een kado vindt ik echt geweldig ik hoop dat Marcus de discussie volgten ben nu al heel nieuwsgierig of hij iets heeft wat hij kwijt kan ![]() |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
Laatst bewerkt: 10 jaren 3 maanden geleden door cor54.
|
|
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Nou Cor,
Heb hem nu ook zonder bril goed kunnen bekijken en ik mag zeggen hij ziet er mooi, groot en imposant uit Met het gewicht zal het meevallen. niet veel zwaarder als de GS850 denk ik. Veel plezier ermee, in mei zie ik hem wel live bij de sleuteldag. In de topkoffer kan denk ik veel snoep ,niet dan? |
|
|
Cor, kan ik jullie nog bij houwen met mijn 650je of ga je er als een speer vandoor met zoveel power.
Ziet er goed uit en nu samen aan het poetsen. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 10 jaren 3 maanden geleden door frans.
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk