Welkom,
Gasten
|
Sinds vandaag ben ik in het bezit van een hele mooie GS1000.
De motor is in 2002 en ook in 2003 verkozen tot "Best bike of the show" op het Suzuki evenement. Het is geen echte GS1000S dus meer een Wes Cooley Tribute. Lekkers onder andere : - handgemaakte speciale titanium delen bij remhandle / spoiler beugels / voorspatbord - Carbon Yoshi uitlaat - Nubuck buddyseat - Brembo goldline remmen - PVM magnesium wielen - PoggoPolini bouten, enz, enz. Eerste indruk : de motor loopt prachtig ! (Die is professioneel op de Dynojet bank afgesteld, door Ruud Frederiks) Daar wil ik binnenkort naartoe voor een nieuwe run. Hij rijdt ook verschrikkelijk lekker. Alleen heeft hij nu een grote draaicircel en komen de handles heel snel tegen de kuip aan. Dat moet beter ! Hier wat foto's van de motor en bouwer, in 2002/2003 gezien de trofee die hij in de hand heeft. |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
Laatst bewerkt: 10 jaren 8 maanden geleden door Rijko.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Dat is een mooie . Veel succes ermee.
Groet Ton |
|
|
sorry rijko maar ik vind de kleur van de banden niet mooi ze zijn stomweg zwart pfffffff
![]() ![]() |
|
Vandaag de motor verzekerd, en de eerste rit gemaakt
![]() Klein stukkie maar van Rotterdam naar Bergen op Zoom, maar toch leuk ! Ik ben gewend aan een standaard GS1000.... en ik moest hier toch echt even aan de wegligging wennen. Die is namelijk veel beter dan de 'originele' GS1000. Progressieve voorvorkveren, heel fijne achtervering, vierkante achterbrug uit een GSX1100, stuurdemper, en de Brembo Goldlines doen alle een duit in het zakje. Het went erg snel, maar wat een verschil zeg. Heerlijke motor, hulde aan de bouwer ![]() |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
Laatst bewerkt: 10 jaren 8 maanden geleden door Rijko.
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk