Welkom,
Gasten
|
|
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Ton, deze motor is volgens mij op het motorvermogen na precies hetzelfde als mijn oude GS(X)750E 1982 die ik verkocht heb, dat was een 16 klepper. Of is dit een twee cylinder.
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 10 jaren 8 maanden geleden door frans.
|
|
Hoi frans,
Deze motor is eigenlijk de laatste GS550 4 cilinder met twee kleppen per cilinder. In hetzelfde jaar kwam de meer strakke 550ES met 4 kleppen per cilinder. Jou GSX750E is hoogstwaarschijnlijk een 4 klepper . Daar stond de X toch voor? En die vond ik ook heel mooi. Mijn GS was dus de laatste 4 cilinder met 2 kleppen en met het antiduiksysteem op de voorvorkpoten. En deze GS550E (Z) kom je bijna nooit tegen op marktplaats. Ik heb er nog maar één gezien in het afgelopen jaar. Mijn GS850 was ook van 1982 en die vond ik ook fantastisch mooi. Ik probeer hem nog steeds terug te vinden. De GS550 die ik heb was waarschijnlijk de beste GS550 maar voor mij was de mooiste mijn eerste GS550E van 1980. Die was zwart met blauwe stickers. |
|
Hoi Ton,
Mooie motor. De foto is wel klein. Tip boven aan forum zie je een knop foto plaatsen. Lees via de link hoe je te werk gaat. klik hier voor het topic Groet Marcel |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
Laatst bewerkt: 10 jaren 8 maanden geleden door marcel.
|
|
Ik snapte het nog niet met die knop maar werkt dit ook goed voor jou
www.flickr.com/photos/39666157@N04/ |
Laatst bewerkt: 10 jaren 8 maanden geleden door Ton1959.
|
Mooie fiets Ton zeker als je hem in de grote foto bekijkt.
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
Bedankt Marcel
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk