Welkom,
Gasten
|
|
zo'n Burgman 650 is leuk speelgoed !
Niet underpowered zoals de lichtere modellen en verbazend snel weg bij het stoplicht.... zo snel dat andere motorrijders moeite hebben om bij te blijven. Echt zo'n ding waar je ondeugend gedrag van gaat vertonen ![]() |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
of gewoon ook een suzuki scooter kopen he Frans zoals ik gedaan heb ,ze rijden nog prettiger dan ik gehoopt had met een berg comfort erbij (als je zoals ik een executive 650 neemt) electrisch verstelbaar scherm, electrisch inklapbare spiegels, verwarmde handgrepen,verwarmde zittingen,groote opbergruimte onder het zadel,mogelijkheid tot automatisch rijden of schakelen,een verstelbare mapping (als je een keer sportief wil rijden gewoon druk op de knop en klaar)enzovoorts , natuurlijk ook ABS
|
|
|
Ja ik weet het, heb mij al eens verdiept in deze Burchman voor eventueel te kopen.
Het is toen opnieuw weer een jongere R1155RS geworden.. Maar Owee als de aandrijfriem het begeeft, dat komt voor helaas, het gebeurd altijd plotseling maar ge heb dan wel een probleem. Voorzichtig uitgedrukt, je kunt hem niet ter plaatse repareren. Heb gezien hoe deze vernieuwd moet worden bij een motorclublid MTCA uit Almelo. Maar vindt het nog steeds een prima ding. Hij heeft daarna een BMW RT gekocht, niet bevallen en rijdt nu op een Goldwing 1500, dat is echt een bankstel op wielen met alles er en eraan en zo'n 360 kg. Denk dat die ook een stuurgedrag van een Intruder heeft. Maar ja, een cardan kan ook stuk heb ik gemerkt bij mijn GSje Gelukkig heeft Gerrit in Laren mij naar huis gebracht, de eerste keer blijven staan met mijn Susi onderweg. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
tja alles kan stukgaan natuurlijk zowel een riem als een kardan heb net de eerste km gereden met mijn nieuwe bandjes en nu ik geen recht afgesleten achterband meer heb rijd hij nog veel prettiger en snediger net een bromfiets zo makkelijk
|
|
|
Je kan zelfs een bak bier tussen je benen plaatsen
![]() ![]() ![]() |
|
|
gaat helaas niet daar staat de porti porti al
|
|
|
waarom zou ik een porta potti tussen mijn benen zetten Bert??? er is plaats genoeg voor een volledige badkamer onder het zadel
![]() ![]() ![]() |
|
|
aha dus stiekem zit je weer op je wc bril
![]() ![]() |
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk