|
Welkom,
Gasten
|
|
En Marjo en Cor ?
Alweer beter om te kunnen komen?? Ik hoor het wel groet, teun |
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Als het goed is ben ik er ook.
Groetjes PieterM |
|
|
|
halloTeun,ik ben er in ieder geval s,middags bij misschien iets eerder even kijken hoe het loopt tot zaterdagmiddag gr. jan
|
|
|
|
helaas moet ik toch verstek laten gaan. Ik mag morgen voor de baas iets doen. En ja, die zorgt toch wel dat ik Suzuki kan rijden.
succes morgen Don |
|
|
|
beste mensen, ik had er heel graag bij willen zijn morgen maar ik heb een goede
reden om te verzaken : ik ga een GS1000S kopen !! Van de eerste eigenaar, slechts 40.000 km op de teller en met een kleine beschadiging op de tank. Voor de rest lijkt hij erg netjes. De catch is dat ik ervoor naar Neurenberg moet rijden ... 700 km... en dan nog terug. Ik wens jullie veel plezier en mooi weer ! |
|
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
Laatst bewerkt: 10 jaren 6 maanden geleden door Rijko.
|
|
Veel geluk met de aankoop gewenst en hou hem tussen de lijntjes.
|
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
weer goed thuis gekomen van weer een gezellige (sleuteldag)
en teun en ega weer super bedankt voor de verzorging van de inwendige mens ps: bert nog bedankt voor de verassing |
|
Laatst bewerkt: 10 jaren 6 maanden geleden door eddie.
|
|
eerst wil ik Teun en zijn vrouw bedanken voor de hele goed een mooie dag volgens mijn is Teun steeds beter aan het worden met de catering zelfs zo dat Teun beter obert dan sleutelt
jongens het was weer gezellig gr bert |
|
|
|
natuurlijk Teun en zijn vrouw hartelijk dank voor de geweldige gastvrijheid. Het was een geslaagde dag en zoals altijd bij Teun prachtig weer.
|
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
hallo mensen ,alemaal weer goed thuisgekomen ,het was weer als vanouds ik was wel een beetje laat maar het was weer brabantse gezelligheid Teun en je vrouw jullie hadden het weer goed voor elkaar je ziet het ze komen graag helemaal top op naar de volgende gr.Jan
|
|
|
|
Teun en ega ook deze keer weer hartelijk bedankt voor weer een leuke (sleutel)dag hij stond meer in het teken van gezellig wat eten en drinken,wat kletsen over verschillende onderwerpen maar daar door niet minder gezellig.
Uiteraard werd er toch ook wel gesleuteld door Arie en Peter en ook dat werd gewaardeerd. En...... een vreemde eend in de bijt maar niet minder welkom. M.V.G.Cor & Marjo |
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
Laatst bewerkt: 10 jaren 6 maanden geleden door cor54.
|
|
Zo ook weer terug van de auto rai, zaten hele mooie outo's tussen, maar ja die kosten zoveel.
Ook ik wil Teun zijn vrouw en alle aanwezigen bedanken voor de gezellige dag. Volgens mij wordt Teun steeds beter in kwaliteit om ons te verwennen met allerlei hapjes. |
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk