|
Welkom,
Gasten
|
|
Levien dat is 1/5 deel van de gehele fiets.
Heb hem niet stuk maar nodig als reserve omdat ik mijne reserve heb weg gegeven aan iemand die problemen had. Niet weer doen dus? |
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
sleuteldag in Vinkel, vanaf hoe laat is dat? Ik heb wel een uitdaging aan mijn 850GL. ( houd soms in ) Dus met goed weer en toestemming kom ik wellicht
Don |
|
|
|
Beste mensen,
Ook dit jaar ziet het weer er voor de sleuteldag zaterdag de 18e er erg goed uit en jullie zijn dus weer van harte welkom We starten dit jaar om 9.30 UUR Laat even weten wie er komt i.v.m. de inkoop en wat de problemen zijn aan je GS Marcel zal het adres kenbaar maken. Groet, Teun |
|
|
|
Moeten er nog onderdelen worden mee gebracht worden
|
|
|
|
Hallo Teun, had mij al aangemeld om te komen.
Hallo Bert, een stroomgelijkrichter voor GS650GL of een van Suzuki die pas te maken is. Tot zaterdag. Frans. |
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
Ik ga er zaterdag a.s zijn rond 09.30uur .
mijn GS850 houd af en toe in en het benzineverbruik is volgens mij veel te groot: 1 op 15! En dat terwijl ik met de Suzuki meer cruise dan werkelijk het gas open trek. tot zaterdag |
|
|
|
Natuurlijk ga ik er ook zijn. Bert kun je een rechter voorrem mee nemen voor Eric, die rechter die hij nu heeft blijft iedere keer vast zitten.
Het adres van Teun is, Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken. Groetjes Marcel |
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
Wilk type 79 of. 80
|
|
|
|
ben er ook weer bij
|
|
|
|
G'middag allemaal
Het wordt voor mijn pas s'middags dat ik kom als ik het kwa tijd allemaal gaat redden. Mvg rijs |
|
|
|
ik ben ook van de partij
lex |
|
|
|
|
|
|
|
ik kan er ook zijn . Teun , moet dat nog een hele mooie zijn ? de uitlaatflens bedoel ik. ik heb er wel liggen .
|
|
|
|
nee hoor hoeft niet mooi te zijn als het maar de juiste afmeting is
Teun |
|
|
|
Als alles meezit , kom ik ook..