Welkom,
Gasten
|
Ook dit jaar gaan we weer bij een komen in Nuland. Zo kunnen we weer wat bij kletsen en weer ons voor bereiden op een mooi nieuw motor jaar.
Wanneer .......... 23 februari 2014 in Nuland bij motel Nuland van, van der Valk. Vanaf 10.00 uur zoals ieder jaar. ![]() Adres is Motel van der Valk Rijksweg 25 5391 LH Nuland |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
Laatst bewerkt: 5 jaren 9 maanden geleden door marcel.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
waar ligt dat en wat is het aders ???
|
|
hoi bennie,
Ligt aan de A59 afslag nr, 51 Nuland / Vinkel dan zie je van der Valk Nuland al liggen. groetzzz eric |
|
Een auto is een vervoermiddel van het lichaam. Een motorfiets een vervoermiddel van de geest.
|
|
Zal wel lukken hoop ik.
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 5 jaren 10 maanden geleden door frans.
|
|
frans schreef :
Zal wel lukken hoop ik. natuurlijk wel frans |
|
|
ik zal er ook zo rond 12 aankomen . het wordt prima motorweertje dus weer eens een mooi ritje
|
|
|
Helaas moet ik verstek laten gaan
Ik had zo graag de rit met de pan eens gedaan , maar ik ben bezig met grootse verbouwingen en normaal zo de bezetter binnen een weken komen maar deze komt hier gisteren vertellen dat hij nu maandag al komt . Ik heb dit weekend dus dag en nacht werk om alle electriciteit en andere klaar te hebben . Toch veel plezier Lex |
|
|
Dag allemaal,
Kom even snel aan om 10.00 uur maar ga daarna naar Utrecht naar de motorbeurs Tot morgen, teun |
|
helaas, dit keer kan ik er niet bij zijn ... ik zit ziek thuis
![]() Veel plezier toegewenst ! |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
|
|
Jammer Rijko maar beterschap gewenst, het was weer gezellig en leuk om toch weer een hoop leden te zien en spreken inmiddels weer thuis en voor Teun en Jan was het wat die motorbeurs?
M.V.G. Cor & Marjo |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Waren er gs 850 toezien op de beurs anders heb ik niks gemist
|
|
Ik was ook weer om 20.30 thuis.
Maar het was weer gezellig en het zonnetje dat deed goed. |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk