Welkom,
Gasten
|
|
Ik ga mijn magazijn ,zolder en werkplaats opruimen . de reden : ik ben het sleutelen zoetjes aan beu en wil meer tijd steken in het toeren door het land . Dan heb ik aan twee motoren genoeg. 1 voor de wintermaanden en 1 voor de zomermaanden.
Mijn Katana GS 650 GM in zeer goede staat mag weg . van dit gs'je heb ik ook nog een opknappertje ,deels in onderdelen in de aanbieding. een GSX 1100 E helemaal origineel maar met een defect blok en een kleine beschadiging op de tank . Het blok moet nagekeken worden . het zadel is zo goed als nieuw nieuwe voorband Een GSX 1100 G 93ér moet nog afgebouwd worden Knipperlichten en kuip verder nog heel veel klein spul zoals knipperlichten zadels tanks zijschildjes spatborden koplampen cilinders /zuigers . te veel om op te noemen maar deze motor ,nee die gaat niet weg |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
|
|
|
Hi Levien, een tijd geleden, maar we zijn er nog, hoe gaat het met jullie?
ik heb wel interesse in de GSX1100e, lees dat het blok niet 100% is, maar misschien is dit op te lossen. als je tijd hebt bel me dan even op, dan kunnen we dit bespreken. bij voorbaat dank. mvg Harrie Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken. |
Laatst bewerkt: 4 jaren 6 maanden geleden door marcel. Reden: Nummer verborgen voor buitenstaanders
|
|
Hoi Levien,
Het dubbele item heb ik net verwijderd ![]() Gelukkig behoud je de echte GS-en ![]() Groeten Ariea. |
|
|
Hoi Levien hoe is het met jou al geholpen aan je hand?
Ik heb de volgende vraag: Heb jij in jou onmetelijke magazijn toevallig een startmotor voor een gsx 600 f uit 2003 liggen? Het onderdeel nr is 31100-08f00 en is voor die gsx van mijn zoon. En volgens verschillende onderdelen boertjes is het ook gelijk aan een katana gsx 600 f ( model K1-K2-K3) M.V.G. Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
ik ga eens rondsnuffelen misschien is het dezelfde als van de GSX 1100 .
|
|
|
Cor ,
ik heb het nr van de startmotor op Alphasport bekeken en moet ik je teleurstellen De startmotor van de Gsx 1100 is een ander type |
|
|
Oke bedankt voor het zoeken Levien, hoe is het met de hand?, nog erg veel last?
Groet Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk