Welkom,
Gasten
|
|
|
zo als sommige al hebben gezien ben ik mijn GS 850 aan het verkopen
om dan heb ik heeeel veel onderdelen niet meer nodig heb en ga die dus weg ga doen mochten er nog leden zijn die onderdelen nodig hebben, even langs komen zelf uit zoeken zo dat je ziet wat je koopt en voor de leden zijn dat simpele prijzen ik heb geen hele buddyseats en uitlaten liggen wel heel veel andere onderdelen zelfs alle bouten en assen voor de GS 850 opnieuw gegalvaniseerd mocht niemand interesse hebben dan gaat alles naar de opkoop toe mocht je alles in een keer mee willen nemen heb je € 350 euro en een vrachtwagen of hele grootte aanhanger nodig de standaard rode GS 850 is al verkocht gr Bert |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
verwijderd
Als staat nog bij mijn Gr bert |
Laatst bewerkt: 5 jaren 11 maanden geleden door bert.
|
wie heeft er nog onderdelen voor zijn GS850 nodig ?
Bert kan de spullen meenemen naar de sleuteldag, voor een mooie prijs, gemakkelijker kun je het niet krijgen ! |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
Laatst bewerkt: 5 jaren 11 maanden geleden door Rijko.
|
|
Ja ik wil graag een set bouten en moeren voor een 850 uit 1980 en een voorrem remlichtschakelaar ,dus als dat geregeld kan worden
zonder hypotheek,... Happy ![]() Groet Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
Laatst bewerkt: 5 jaren 11 maanden geleden door cor54.
|
|
Hallo cor de remlicht schakelaar kun je beter nieuw kopen voor die paar centen
Welke bouten bedoel je precies Ook die in het motorblok zitten |
|
|
Ja Bert die in het blok ook van de blokdeksels en de bouten "4" en "7" van verschillende lengte .
En ook die kruiskop schroeven die overal en nergens verwerkt zijn in de 850. Ik weet niet precies de hoeveelheid en verschillen van alle boutjes Bert ik hoop stiekem dat jij als autoriteit op dit gebied mij wel kon helpen .....toch?? ![]() Ik zal zelf natuurlijk ook in het werkplaats boek proberen te tellen en als ik dan nog wensen heb nog even komen buurten bij jou of bij Rijk , als jij een voorschot aan spullen mee naar Teun kan nemen zien we daar verder. ![]() Groet Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
hallo cor
slecht bericht voor jou en voor mijn goed gisteren kwam een man kijken voor de 550 te kopen en heeft gelijk alle onderdelen mee genomen mocht er niks meer uit halen heb nog liggen plaatje nieuw voor de ontstekingen kant kleppen stel sleutel en voor spatbord rest is allemaal weg gr bert |
|
gefeliciteerd Bert !
Dat scheelt weer een hoop ruimte. Die klepstelplaatjes en sleutel neem ik graag over, neem je die svp mee naar de sleuteldag ? |
|
|
|
Tja Jammer
![]() Groet Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Hoi Bert
Is het een originele chromen spatbord? En is die nog mooi? Ben de 22e ook bij teun. Gr yordie |
|
|
Breng hem naar de sleuteldag voor de liefhebbers hij is orginele en een beetje poetsen en je heb een prachtig spatbord
|
|
cor54 schreef :
Tja Jammer ![]() Groet Cor Niet getreurd Cor, als je dat echt graag wilt dan verkoopt Biggelaar die ook, die heeft bakken vol. Hij weet niet alle maten uit zijn hoofd dus een complete set vragen is zinloos. Gewoon naartoe rijden en stuk voor stuk even vervangen ! Ik ga er zaterdag waarschijnlijk weer naar toe dus wie weet zie ik je daar ![]() |
|
|
|
bert schreef :
Breng hem naar de sleuteldag voor de liefhebbers hij is orginele en een beetje poetsen en je heb een prachtig spatbord Ik houd me aanbevolen ![]() |
|
|
Rijko schreef :
cor54 schreef :
Tja Jammer ![]() Groet Cor Niet getreurd Cor, als je dat echt graag wilt dan verkoopt Biggelaar die ook, die heeft bakken vol. Hij weet niet alle maten uit zijn hoofd dus een complete set vragen is zinloos. Gewoon naartoe rijden en stuk voor stuk even vervangen ! Ik ga er zaterdag waarschijnlijk weer naar toe dus wie weet zie ik je daar ![]() Als je de parts catalogue hebt scheelt je veel uitzoekerij. Frank biggelaar heeft die anders ook. |
|
|
Ja yordie het is een mooi spatbord
heb het zelf gezien mooi chroom zeker niet kapot gepoetst. als je gaat voor bijna A kwaliteit dan zeg ik meteen ophalen Groet, Teun |
Laatst bewerkt: 5 jaren 11 maanden geleden door teun.
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk