Welkom,
Gasten
|
|
Beste club leden .
Het was me weer een genoegen om zo leuk ontvangen te worden bij Teun. Hij deed zelfs de poort open om op zijn mooie gazon te mogen parkeren. De broodje's soep en overige heerlijke aanvullingen waren zalig. Ook de enthousiaste gs leden waren spontaan aan het sleutelen.Heerlijke dag en bedankt ieder en zeker Peter en Harrie voor de afstelling van mijn motor.
Bijlagen:
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Het was inderdaad weer een heel gezellige dag
en er is serieus gesleuteld, met 100% succes bovendien. Maar Jan, zie ik het nou goed? Een hap uit je voorspatbord.... of is dat de weerspiegeling van iets eetbaars? Het was weer een perfect verzorgd, lang leve "Teun Vinkel". Dank aan iedereen. En Ruud, leuke foto's, bedankt. Groeten Ariea. |
Bedankt door: rmarks
|
|
Née Arie dat zie Je verkeerd maar wel bewijs dat ik aan het sleutelen Ben geweest wat een actiefoto het was heel. Gezellig Top En dank aan Paul en zn vrouw ik.zit nu lekker voor mn sleurhut te genieten
|
|
|
Het was weer een dag om door een ringetje te halen
Teun en vrouw heel erg bedankt Mag maar hopen dat we nog lang mogen komen Gr bert |
|
|
Nog wat extra foto's
En Teun je vrouw was echt een voortreffelijke gastvrouw.
Bijlagen:
|
Laatst bewerkt: 7 jaren 8 maanden geleden door rmarks.
|
|
Aan Teun, zijn lieve gastvrije vrouw en alle GS vrienden, goed thuis gekomen dank ik jullie allen vanuit Twente voor deze mooie geslaagde sleuteldag.
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 7 jaren 8 maanden geleden door frans.
|
|
het was heel gezellig en goed verzorgd ,waarvoor dank aan Teun en natuurlijk zijn vrouw.
Arie bedankt voor de lessen,en de 850 rijdt weer als de brandweer . en de Tshirts expres is weer veilig aangekomen op de camping. M.V.G. Cor & Marjo |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Het was een leuke dag en heb gezellig eens met een paar leden kunnen praten over onze hobby.
Teun en vrouw hartstikke bedankt voor de gezellige ontvangst en de goede zorgen, met smaakte goed. Ruud graag gedaan, daar voor is deze dag toch. mvg Harrie tot de volgende keer. |
|
|
Net weer even rijden op de afgestelde motor in Dordrecht.
Rijdt echt prima.
Bijlagen:
|
|
|
Fijn hè Ruud, zo'n fraaie klassieker die
ook nog eens perfekt rijdt. |
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk