Welkom,
Gasten
|
|
Motorvrienden dit jaar bestaat de club 20 jaar zoals de meeste onder ons wel weten. Arie en ik hebben een lekkere verassing gevonden voor de vrijdag avond. Er komen ook leden van de Duitse GS Club en ik moet doorgeven hoeveel mensen er zijn vrijdag avond? Dus als ieder die dit leest hier zich op zou willen geven heel graag dit geld ook voor de zaterdag. Dat maakt het zoals altijd voor ons gemakkelijker ivm inkopen. Voor diegene die het nog niet weten het treffen vind plaats het tweede weekend van september. Groetjes Arie en Peter
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Rein meldt zich als eerste via de site
|
Bedankt door: Rein X7
|
|
helaas kan ik niet komen ivm drukke agenda op die zaterdag
|
Laatst bewerkt: 4 maanden 3 weken geleden door Phred.
|
|
Middag
Hierbij wil ik ons beide opgeven voor het 20 jarig bestaan van de club / motor weekend Mvg Robert & Belinda van Rijswijk |
|
|
Avond
Hierbij wil ik Robert & Belinda ons beide opgeven voor het hele motor weekend in laren Mvg Robert van Rijswijk |
|
|
Hoi hierbij wil ik mij Germ opgeven voor het hele weekend.
|
|
|
Mijn zoon en ik komen vrijdag naar Laren gereden...
|
|
|
Wij komen vrijdag met 5 personen . En eventueel nummer 6 op zaterdag
Groetzz. Eric. |
Een auto is een vervoermiddel van het lichaam. Een motorfiets een vervoermiddel van de geest.
|
|
Beste leden zoals al eerder vermeld en hieronder geschreven is er op vrijdagavond een geheel verzorgde bbq met heerlijke hapjes.
Dit ter gelegenheid van het 20-jarig bestaan van onze club. We hebben ingekocht op onze inschatting van 25 personen. De bbq begint vrijdagavond om half 7 dus kom op tijd anders zijn er alleen nog restjes Voor deze bbq op vrijdag vragen we een kleine bijdrage van 15 euro, de rest dragen we bij vanuit de clubkas. Hopen we dat de weergoden ons goed gezind zijn en dat het zoals altijd n heel gezellig weekend wordt. Groetjes en we zien elkaar snel. Arie en Peter |
Laatst bewerkt: 4 maanden 2 weken geleden door ariea. Reden: Wijzigen naar onderwerp weekend Laren
|
|
Hallo allen,
In verband met andere belangrijkere verplichtingen kan ik het hele weekend niet aanwezig zijn. Voor ieder die er is wens ik heel veel plezier. Roy Nijboer |
|
|
Er komen nog een vier-tal Duitse GS-collega's naar Laren
|
|
|
waar kan ik informatie vinden hoe de dag morgen verloopt .kwa tijden in laren
om als ik kom niet heel de dag kan zijn kwa andere verplichtingen |
|
|
Rond 11 uur vertrekken we voor een toertocht.
En we hopen rond 4 uur weer terug te zijn en dan staat de bbq klaar. |
|
|
Een paar foto's.
Bijlagen:
|
|
|
|
geniet van elk moment