Welkom,
Gasten
|
|
Beste leden
Zoals de meeste wel weten bestaat de club in 2024 20 jaar! Voor dit heugelijke Feit hebben Arie en ik mooie T-shirts laten maken en badges Iedereen die op 24 maart a.s. op ons jaarlijkse eerste treffen in motel Nuland in Nuland is kan een nieuw shirt en badge aanschaffen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. We hopen weer op een grote opkomst en dat het maar snel mooi weer mag worden we hebben nu genoeg nattigheid gehad op naar een mooi motor seizoen. Groetjes Arie en Peter |
Laatst bewerkt: 11 maanden 1 week geleden door ariea. Reden: Foto's verkleind en recht gezet
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
MOOI !!
|
|
|
Heel mooi!!
|
|
|
Ziet er goed uit en leuk idee, probeer er bij te zijn op 24 maart. Groeten Frits
|
|
|
mooi gedaan tshirt en badge
1. wat zijn de kosten voor elk en 2. hoe afrekenen bij Nuland, cash of tickie ed? 3. hoe laat begint jet in Nuland vdValk 11.00? 12.00? 4. mijn maat is XL groetjes Fred |
Laatst bewerkt: 11 maanden 1 dag geleden door Phred.
|
|
Erg mooi heren doe maar een badge en twee T-shirts maat XL
En we zien elkaar de 24 e m.v.g. Marjo en Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Leuk, dat jullie al zo enthousiast zijn over
shirt en badge. Onderstaand de details, zichtbaar voor ingelogde leden. Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken. Groeten en tot gauw, Peet en Arie. |
|
|
verjaardagen van 2 van mijn kleinkindertjes op dit weekend. dus ik ben ,helaas , er niet
|
|
|
Oeps zag net pas dat vanmorgen de eerste bijeenkomst was. JAmmer.
Zal vast erg gezellig geweest zijn. Mooie T-shirts en badge. Hennie |
De GS850 '79 (nu van mijn zoon) heeft wat onderhoud nodig
Bedankt door: ariea
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk