|
Welkom,
Gasten
|
|
En zijn er leden die daar dan ook gebruik van willen maken?
Het doel is (onze) "sleutelkennis" te delen in de praktijk, zodat je zelf leert hoe je je klassieker kunt repareren en onderhouden. Dit alles in een gezellige en gemoedelijk sfeer. Het was jarenlang een zeer gewaardeerde "traditie", leuk als dat bij iemand nog eens opnieuw plaats zou kunnen vinden. Groeten Peet en Arie |
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
ja hoor dat kan, maar Zeeuws Vlaanderen heeft ook nog meer te bieden
|
|
|
|
Ik heb wel een werkplaats achter het huis waar 1 motor op de brug kan en dan max 3 mensen erbij. Een grote groep gaat dus helaas niet lukken maar als iemand de brug op wil dan kan dat. Ik heb ook een manuele bandenwisselapparaat en utrasoon reinigen kan ook
Al het benodigde gereedschap is wel aanwezig dus voor een lid van onze club die thuis niet uit de voeten kan is er wel wat te regelen. Met vriendelijke groet, Endy
Bijlagen:
|
|
Laatst bewerkt: 8 maanden 2 weken geleden door Endy.
|
|
Naast werkplaats met twee heftafels en sleutelruimte is er ook ruimte en plaats om er een weekend van te maken . . In mijn magazijn heb ik heel wat onderdelen van de Gs 850 en 650 .
|
|
|
|
ik ben benieuwd, nog weinig reacties
|
|
Laatst bewerkt: 7 maanden 2 weken geleden door Phred.
|
|
nou nou wat een overweldigend aantal reacties !
Laat ik mijn voorstel nog wat verder toelichten . Mijn huis is ook als vakantie verblijf te gebruiken en kan het dus een lang weekend , sleutelen ,toeren en gezelligheid worden.. Ergens in juli denk ik . Maar ook voor leden die gewoon eens een weekendje Zeeuws Vlaanderen willen beleven jullie zijn welkom . |
|
|
|
Interessant een sleutelweekend
tentje mee |
|
|
|
een tentje is niet nodig, ik heb tenten en slaapplaatsen genoeg
|
|
|
|
Zo, weer heerlijke sleuteldagen gehad ! De GSX 1100G kleppen gesteld en uitlaten vervangen . Deze motor gaat ik wegdoen Wordt te zwaar voor me de 1100 GK het tank /benzinemeter probleem onderhanden genomen de meter gaf niets aan . de tank van de 850 geplaatst en reageerde de meter wel . . in mijn "magazijn " heb ik nog een oude tank liggen met een goede vlotter . die wordt in de GK geplaatst.
" |
|
|
|
Zo, weer heerlijke sleuteldagen gehad ! De GSX 1100G kleppen gesteld en uitlaten vervangen . Deze motor gaat ik wegdoen Wordt te zwaar voor me de 1100 GK het tank /benzinemeter probleem onderhanden genomen de meter gaf niets aan . de tank van de 850 geplaatst en reageerde de meter wel . . in mijn "magazijn " heb ik nog een oude tank liggen met een goede vlotter . die wordt in de GK geplaatst.
" |
|
|
|
ik kom binnenkort wel een keer langs
|
|
|
|
In 2025 zal het niets meer worden denk ik zo, maar ik heb wel interesse. Ik zou bijvoorbeeld graag leren hoe ik de kleppen van mijn GS550 moet stellen.
|
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk