|
Welkom,
Gasten
|
|
Beste leden,
Zoals vandaag, 30 maart 2025, besproken op het eerste treffen, ook dit jaar zijn we weer welkom voor ons jaarlijks weekend treffen bij Anneke en Gerrit. Het wordt het 2e weekend in september, 12, 13 en 14 september 2025. Graag via de site, en wel onder dit onderwerp, aangeven dat je zult komen. We moeten, zoals elk jaar, onze inkopen afstemmen op het aantal deelnemers. Uiterlijk 17 augustus willen we onze boodschappenlijst opmaken. We hopen op weer een heel fijn en gezellig 21e treffen van onze club. Groeten Peet en Arie. |
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
balen, helaas moet ik toch afmelden.
volgende keer beter. |
|
Laatst bewerkt: 3 maanden 6 dagen geleden door Phred.
|
|
Hoi Arie en Peter, ik kom vrijdag maar moet zaterdag ca 19.00 weer weg. Druk weekend zeg maar. Tot dan
|
|
|
|
Het weekend in Laren komt dichterbij!!
Denken jullie aan het tijdig opgeven!! |
|
|
|
Goede morgen Gerrit ,ik kom dit jaar ook . de Duitsland toer en het kamperen daar wordt te zwaar voor mij . Is er binnen slaapplaats ?
|
|
|
|
Wij komen met zes personen. Er kunnen er nog twee bij komen .
Groetz Eric |
|
Een auto is een vervoermiddel van het lichaam. Een motorfiets een vervoermiddel van de geest.
|
|
Hoi allemaal,
Ik ben ook van de partij op Zaterdag en Zondag. Leuk om jullie weer eens allemaal te zien en te spreken. Groetuh... Dane |
|
|
|
Kijk , de opgaves komen op gang!!
Levien , er is nog een plekje in de schuur/oefenruimte! Breng wel luchtbed en slaapzak mee!! |
|
Laatst bewerkt: 3 maanden 3 weken geleden door gerrit.
|
|
Hallo Gerrit. Ook ik ben er bij. Maar wel van zaterdagochtend tot zondag.
|
|
|
|
Ik ben er weer .tot dan Germ.
|
|
|
|
idee dat er een thema of workshop gegeven wordt over handigheden in het sleutelen, bijvoorbeeld de 4 carborateurs afstellen lucht en gas/benzine mix en andere onderwerpen
|
|
Laatst bewerkt: 3 maanden 6 dagen geleden door Phred.
|
|
Dag Allemaal door aanvankelijk een verjaardag van onze kleindochter en uiteindelijk ziekte hebben wij het treffen gemist,
Tot zover jammer, maar als er dan ook geen fotootje op het forum verschijnt is dat toch wel een dompertje. m,v,g. Cor |
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Paar foto's.
Op facebook GS Ownersclub staan er meer!
Bijlagen:
|
|
|
|
Dank Gerrit het is een beetje karig voor de officiƫle website maar beter dan niets.
ik heb geen Facebook vandaar de vraag voor foto s . M.v.g. Cor |
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk