|
Welkom,
Gasten
|
|
|
Hallo allemaal
Is er al iets bekent omtrent de agenda voor 2025 of is het nog te vroeg voor een planning. m.v.g. Cor |
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Beste motorvrienden het nieuwe seizoen is weer aangebroken en het is de bedoeling om ons eerste treffen zoals altijd te houden in motel Nuland te Nuland. Op zondag 9 Maart!! Arie en ik zullen daar zijn rond half 11. Wij hopen weer op een grote opkomst en iedereen te kunnen begroeten
Mvg Arie en Peter |
|
|
|
Ai.. dat is jammer maar dan zijn wij verhindert.
Iedereen een leuke dag gewenst en we komen elkaar later in het jaar vast nog tegen. m.v.g. Marjo en Cor |
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Helaas , ben er ook niet bij.
Net een weekendje met elkaar weg. Gr Gerrit en Anneke. |
|
|
|
Net een datum dat ik ook niet kan komen , veel plezier voor hen die wel kunnen en ik hoop een ieder bij een andere gelegenheid weer te zien. Groet Frits
|
|
|
|
hallo allemaal ,ook Ik gaat het helaas niet redden om te komen ,is het misschien mogelijk om een andere datum te prikken want er kunnen er zoveel niet ??? groet Jan
|
|
|
|
Beste leden zoals jullie vast gelezen hebben kunnen div leden morgen niet op het eerste treffen van dit seizoen aanwezig zijn. Daarom hebben we een voorstel voor n nieuwe datum!
Dit zou worden 30 maart! Is dit een optie? Groetjes Arie en Peter |
|
|
|
De datum van 30 maart is voor mij ook niet mogelijk, alleen 16 maart zou passen.maar laat het niet van mij afhangen. Als het anderen wel past gewoon doen natuurlijk. Groet Frits
|
|
|
|
andere datum ok
andere lokatie is ook beter want de service afgelopen (keren) was een ramp, we werden gewoon gemeden (leek het). vdValk Tiel of de Meern ed of bij Utrecht doen het beter 30mrt (elke laatste zondag vd maand) is Goedhart motoren in Bodegraven open, is dat een idee? |
|
|
|
Op 23 en 30 maart hebben wij nog niets gepland. dus....
m.v.g. Marjo & Cor |
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
een nieuwe datum 30 maart ik vind het prima ik hoop dat er meer komen gezellig groet Jan
|
|
|
|
30 is voor mij ook een goede datum
|
|
|
|
Beste leden, mits er niets tussen komt moet 30 Maart wel lukken.
Vindt dit plaats in Nuland of elders en hoe laat? Gr Elco |
|
Suzuki GS500E Slingshot ‘90
|
|
Denk dat ik ook wel ff kom!
Gr Gerrit. |
|
|
|