Welkom,
Gasten
|
|
Beste Motorvrienden
Omdat Anneke En Gerrit dit jaar verhinderd zijn het tweede weekend van September is in overleg met hun besloten het treffen dit jaar iets naar voren te halen en is gepland op 26 27 en 28 Augustus. wij hopen weer op een grote opkomst en iedereen in een goede gezondheid te verwelkomen. Anneke Gerrit Arie en Peter. |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Soort vakantie Regio Periode
Zomervakantie Noord 16 juli - 28 augustus 2022 Midden 9 juli - 21 augustus 2022 weet niet of de datum gunstig is voor iedereen. |
|
|
Ik ga hem sowieso niet halen want ik ben dan op vakantie. Die duurt dan ook nog even dus later is voor mij geen verbetering. Kan me voorstellen dat het vele anderen anders ligt. Ik sluit hoop ik 2023 weer aan. Groet
|
|
|
ik plan om erbij te zijn
groetjes, Fred |
|
|
Tot nu toe nog niet veel opgave.
Laat even weten of je komt , dan weten wij hoeveel drank en eten we in moeten slaan!! |
|
|
Hallo allemaal,
Ik heb ook eindelijk vrij kunnen krijgen op zaterdag. Ik kom dus ook op zaterdag en zondag. Ik kijk er naar uit. Met vriendelijke groet, Dane |
|
|
Ik kan helaas niet aanwezig zijn ivm werk
Veel plezier! |
|
|
Gerrit wij proberen eerst even of het rijden op de motor al weer gaat maar de intentie is dat we komen voor de tour en bbq
groetjes Marjo & Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Ik krijg gister van Eric een appje dat ook hij komt met de jongens en aanhang.
|
|
|
Hallo. Ik kom dit jaar samen met Jappie en ik neem mijn vriendin
![]() ![]() We hebben er zin in. Tot dan! Groet, Rein. |
|
|
Hoi Motorvrienden, ik ben de hele zaterdag van de partij en mijn dochter wil wel achterop zitten. Ik heb Arie gemaild dat ik ook wel spullen kan vervoeren indien nodig. Ik denk dat ik twee motoren op de trailer mee neem afhankelijk van het weer, ik wil de mooiste niet vies laten worden.
Tot dan en vriendelijke groet, Endy
Bijlagen:
|
|
|
Hallo,
Hoe laat gaan jullie zaterdag toeren? Dan zorg ik dat ik extra vroeg vertrek. Want ik wil natuurlijk wel mee rijden. Groet Dane, |
|
|
Meestal gaan we om een uur of 11 rijden Dane
|
|
|
De teller staat op 27 leden die zich aangemeld hebben via het forum of door middel van bellen. Wat natuurlijk weer een mooie opkomst is. Mochten er nog leden zijn die toch nog besluiten om met ons dit altijd gezellige weekend door te willen brengen.laat dit even weten Dit ivm de boodschappen die we moeten doen.
Groetjes Gerrit Anneke Arie Peter |
|
|
Hallo
Ik ben alleen de zaterdag met de rondrit. Met de bbq ben ik ook NIET aanwezig. Groeten Roy Nijboer |
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk