Welkom,
Gasten
|
Natuurlijk is er weer de wel bekende sleuteldag bij Teun. Een dag om volop te kletsen en zeveren en o ja en sleutelen natuurlijk.
Deze is 23 april 2016. |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
Laatst bewerkt: 9 jaren 1 maand geleden door marcel.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
ik kom alleen als er ook serieus sleutelwerk is
|
|
ik kom ook Teun, leuk !
|
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
|
|
Ik kom ook maar voor de lol
Gr bert |
|
|
Ik kom eventjes niet naar club gebeuren mannen . dat komt door het volgende:
20 februari ben ik bij het schaatsen nogal ongelukkig gevallen . resultaat een bijna door gescheurde pees in mijn schouder. Motor en auto rijden is er niet bij gezien ik mijn rechter arm niet op kan tillen. En 25 april mag ik geopereerd worden om e.e.a. weer te herstellen daarna nog vele maanden revalideren. Dus 2016 wordt een motor loos jaar. Ik wens iedereen een hele fijne sleuteldag en zie de foto's natuurlijk graag op het forum want met links kan ik nog wel de muis en toetsenbord bedienen Groet Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
cor dat zijn ook dingen die je niet op z.n leeftijd(jonge) moet doen gaat ten koste van 1 heel jaar motor plezier,
uiteraard beterschap van ons allen teun ben er op de sleuteldag |
Laatst bewerkt: 8 jaren 9 maanden geleden door eddie.
|
|
Hoi Teun,
helaas kan ik er niet bij zijn dit jaar: vakantie. zie ik je bij de voorjaarsrit op 21 mei? groet,Jan |
|
|
dat klinkt niet zo best ,Cor .
ik neem aan dat je wel naar jullie buitenverblijf gaan . Dan kom ik je binnenkort eens op zoeken. Sleutelweekend : ik kom alleen als er serieus sleutelwerk te doen is. |
|
|
ik kom ook naar de sleuteldag en breng waarschijnlijk een gsx mee met startproblemen
|
|
|
Hallo allemaal,
ik ben er dit jaar wel bij. Zoals jullie weten heb ik een 550 en die wilde ik gaan opknappen, maar ik heb een ander plan inmiddels. de gs ombouwen naar een cafe racer zoals op de foto. Ik wil eigenlijk niet gaan bouwen aan de motor maar ik wil hem compleet ontmantelen op de sleuteldag. is weer eens wat anders... 's Morgens laadt ik hem in de bus en 's avonds in onderdelen weer terug. Hopelijk kan ik via jullie wat adressen bemachtigen voor verchroomwerk, spuitwerk, coaten van frame enz... Mijn gs 850 houdt ik dan voor de ritten. Inmiddels nu ook nog een bandit 1200 aangeschaft voor de langere ritten. tot de 23e Harold |
|
da's een hele mooie fiets om te zien.
Heb je al een tankzit ? Hou je er rekening mee dat de oude polyester spullen aangevreten worden door de huidige benzine en dat staal of alu daar minder last van heeft ? |
|
Laatst bewerkt: 8 jaren 9 maanden geleden door Rijko.
|
Beterschap Cor !
Zal wel even wennen zijn om alles met links te doen |
|
|
da's trouwens een mooie verzameling motoren Harold.
Dat virus waar Bert het al over had is blijkbaar erg besmettelijk. 1-motor-eigenaren : jullie zijn gewaarschuwd ! |
|
|
|
Hey Rijko,
tja, wat moet je met 1 motor tegenwoordig.... De foto is een idee. ik denk dat ik de tank gewoon laat voor wat hij is. Ik wil wel een monozitje. |
|
|
Das geen leuke ervaring met schaatsen Cor.
Zijn we daar voor niet een beetje te stijf geworden om nog te gaan schaatsen. Wens je veel beterschap toe, dat je gauw mag herstellen. Bij droog weer en rustige darmpjes ben ik er wel, anders sla ik dit jaar over. Gr, Frans. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 8 jaren 9 maanden geleden door frans.
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk