Welkom,
Gasten
|
Traditiegetrouw komen de leden bij motel Nuland in Nuland weer bij elkaar.
Zo hebben ook de nieuwe leden een kans om kennis te maken met onze club. Datum : 6 Maart 2016, vanaf 10.00 's-morgens. |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
Laatst bewerkt: 9 jaren 1 maand geleden door Rijko.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Dat vind ik wel interresant om te doen, als er niets tussen komt uiteraard.
Zo lang ben ik nog niet lid en is een mooie gelegenheid om eens gedag te zeggen. |
Oṃ maṇi padme hūm̐ -ॐ मणिपद्मे हूँ,
|
Moet je zeker doen als het je lukt. Is leuk om elkaar te leren kennen.
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
dan kun je gelijk vertellen hoe de banden bevallen
|
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
|
|
Het is wat off topic, maar tot nu toe mag ik niet klagen. Veel mer vertrouwen dan die gekke "Brug-Steen" bandjes.
|
|
Heyyyy GS-ers
Als nieuw lid, een uitgelezen kans om 6 maart aanwezig te zijn in Nuland, stond met stip in de agenda en nieuwe mensen te ontmoeten. Ik verontschuldig me bij deze. We zijn in volle opstart van ons hotel. Sinds 2 weken zijn we officieel geopend, te vinden met onze bedrijfspagina op Facebook en via booking.com. We hebben uiteraard nog geen motorrijders deze weken ontvangen, doch wel Duitse gasten die of een weekend komen ontspannen of Duitse werknemers, die door de week overnachten om reistijden te verkorten. Wij hadden verwacht dat er in maart geen gasten zouden zijn, en dat we nog wat ruimte zouden hebben om andere dingen te doen. Ik hoop jullie op andere momenten te ontmoeten. Vandaag wel goed nieuws, ik heb mijn nieuwe nummerplaat ontvangen voor mij GS1000... (ik reed vrij illegaal rond met de platen van mijn vrouw haar Bandit (staat ook Suzuki op de papieren ) Alvast een superfijne bijeenkomst gewenst...en tot op een van de zonnige lentedagen Erwin |
|
|
|
Het "beest" is schoon en zonder problemen starte hij. Dat valt niet tegen. Als het niet te nat is wil ik toch wel op de Suzuki komen.. Kijk er naar uit!
Bijlagen:
|
|
Beste mensen,
Altijd ben ik er om iedereen te begroeten, maar helaas gaat het dit keer niet voor mij zijn. Ik had voor enkele weken terug een long ontsteking op gelopen en die gaat al wat beter. Maar nu is mijn rug ontstoken en verrek van de pijn. Ik wens jullie allen veel plezier. Groetjes Marcel Ps, Mensen die nog lid geld moeten betalen, kunnen dit aan rijk mee geven. |
|
|
|
Marcel wens je veel beterschap met jou gezondheid.
Hebben wij bericht van lidgeld gehad? Gaat hem niet worden deze keer, te laat in bed gekomen wegens een feestje. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 8 jaren 10 maanden geleden door frans.
|
|
Leuke meeting gehad, veel leuke nieuwe mensen ontmoet. Ik heb niet alle namen onthouden maar dat probeer ik dan de volgende keer maar weer. Het was niet heel koud op de GS500, en na al die rot pekel thuis de boel maar ff schoonmaakt.
Tot een volgende keer!
Bijlagen:
|
|
|
Marcel beterschap gewenst en we zien je een volgende keer.
M.V.G. Cor & Marjo |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
gezellig om weer vele bekenden te zien en ook wat nieuwe gezichten erbij, petje af voor diegene die op de motor waren, maar dat vond ik toch te fris, effe lekker bijgepraat over het motorgebeuren en allerhande dingen en nu weer richting sleuteldag Marcel veel beterschap met je rug vervelende blessure, Cor ook jij veel voorspoed met je schouder ik hoop dat het jullie snel beter gaat gr. jan
|
|
ik vond het ook heel gezellig, en ook een goede opkomst.
enne ..... bedankt ! voor de koffie, anonieme weldoener ! |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk