Welkom,
Gasten
|
Jan en Bert gaan een leuke route uit zetten voor de maand september.
Hou dit even in de gaten. |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
Discussie gesloten.
|
|
da's mooi, maar heren houd in gedachte dat 26 september het veteraan treffen in woerden wordt georganiseerd.
voordat dit misschien een beetje kan botsen met jullie planning. M.V.G. Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
Discussie gesloten.
|
|
ik wil niet vervelend doen ,hoor Marcel . Maar ik heb ook een aanbod gedaan en daar zie ik niets van terug. ik vraag me af hoe dat kom.
gr Levien |
Discussie gesloten.
|
Levien dan zal er wel iets verkeerd zijn gegaan, kan gebeuren.
Bert en Jan zetten al een rit uit. Groet Marcel |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
Discussie gesloten.
|
Levien, het is waarschijnlijk beter als we een datum prikken voor dit soort dingen.
De Wil Hartog rit en Wil Hartog museumbezoek zijn ook al 2 keer op niks uitgedraaid. Denk dat we dit soort dingen gewoon op de agenda moeten zetten en zien wie er meegaat. |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
Laatst bewerkt: 9 jaren 3 maanden geleden door Rijko.
Discussie gesloten.
|
|
Ik hou me graag op de hoogte, want ik ben wel benieuwd naar de mensen achter hun GS en GS-club.
|
Oṃ maṇi padme hūm̐ -ॐ मणिपद्मे हूँ,
Discussie gesloten.
|
Bert heeft gevraagd om deze rit te verplaatsen naar de rit van Andre Kooper.
Dus meld je aan op het topic wat andre heeft gestart.Onderwerp: tourrit op de veluwe !!! Dit topic gaat op slotje |
|
Laatst bewerkt: 9 jaren 3 maanden geleden door marcel.
Discussie gesloten.
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk